IRAN for EVER

Hamid MAXimum

IRAN for EVER

Hamid MAXimum

اس ام اس love

از من آزرده مشو، میروم از خانه ی تو، قبل رفتن تو بدان عاشق و بی تقصیرم، تو اگر خسته ای از دست دلم حرفی نیست، امر کن تا که بمیرم به خدا می میرم..


من همان قاب تهی خسته و بی تصویرم،
که برای تو و تصویر دلت می میرم..


دیشب دفترچه قسطامو ورق می زدم. تمومی نداره! تا آخر عمر بدهکار مهربونیاتم..محبت از سرزمین دل انسان ها پر کشیده اند، به را های دور..
دیگر گلهای مهربانی در دل کسی جوانه نمی زند.
نشانی از
عشق اگر هست، تنها رد پایی است.
آن هم سال هاست که پوشیده شده، با برف های سرد و سنگین بی اعتنایی..
تنها تر از همیشه. آهنگی که مدام تو گوشم تکرار میشه فریاد مظلومانه ی جیرجیرک تنهای باغچست. صدایی که خیلی برام آشناست. چیزی شبیه در خود شکستن..نامه نوشتم چرا جواب ندادی؟..

در همه جای این زمین هم نفسم کسی نبود، زمین دیار غربت است از این دیار خسته ام..

دو نگاهی که کردمت همه عمر، نرود تا قیامت از یادم. نگاه اولین که دل بردی، نگاه آخرین که جان دادم..

چه تنگنای سختی است! یک انسان یا باید بماند یا باید برود. و این هر دو اکنون برایم تهی شده است و دریغ که راه سومی هم نیست..

اگر عشق نبود چگونه عبور روزهای تلخ را تاب می آوردیم، به کدامین بهانه می گریستیم و می خندیدیم؟ آری! بی گمان پیش از این ها مرده بودیم، اگر عشق نبود..

بگذارید و بگذرید،ببینید و دل نبندید، چشم بیندازید و دل نبازید، که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت..

خیلی وقته میخوام 1 چیزی بهت بگم ولی تا حالا روم نشده گفتنش برام خیلی سخته خواستم بگم د.. دو.. دوس.. دو سه لیتر بنزین داری بهم بدی؟!!!!!

غرورت رو واسه کسی که دوسش داری بشکن ولی دل کسی رو که دوسش داری به خاطر غرورت نشکن

آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگری از بالا نگاه کند:و آن هنگامیست که بخواهد دست دیگری که بر زمین افتاده بگیرد تا اورا بلند کند

میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل " ب " برات میمیرند، مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عا شقت میشوند، مثل " م " منتظر می مونند تا یه روز مثل " ی " یارت بشن

خط 2 انتها داره ... مثلث 3 تا انتها ... مربع 4 تا انتها ... امیدوارم دوستی من و تو مثل دایره باشه

همه می گن که شیشه احساس نداره اما اما وقتی روی شیشه بخار گرفته نوشتم دوست دارم خیلی اروم اشک ریخت و گریه کرد

خداوند به فرشتگان عقل داد، بدون شهوت.حیوانات را شهوت داد، بدون عقل و انسان را شهوت داد با عقل ؛ هر انسانی که عقلش به شهوتش غلبه کند از فرشتگان بهتر است و هر انسانی که شهوتش بر عقلش غلبه کند بدتر از حیوان است ای تماشایی ترین مخلوق خاکی در زمین! آسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنم

دوست داشتن دل میخواد نه دلیل !
از ته دل دوست دارم بدون دلیل


خیلی ماهی ... ... ... بخور، چون امگاسه داره!قفل ها که بی کلید شدن. چشم ها به در سفید شدن . چه امتحان خوبیه . دوریت عجب غروببیهمیخوام اتوبوس بسازم .... اتوشو دارم اما بوس ندارم .. یه بوس میدی ؟ لازم دارم














پرستوهای


حالا دیگه من تنهام،


کجاست قبر تو جانم؟ کجا به خاک فتادی؟ پیام مرگ خودت را عزیز من به که دادی؟ هر آنچه ناله به دل داشتم به نامه نهادم، چه قدر


نظرات 1 + ارسال نظر
MARYAM دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ http://vahed10eeha.blogfa.com

salam kheili ghashang bood
be ma ham sar bezan!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد